Vise… visuri

Ziua de astazi a stat sub spectrul notiunii de “vis”:  fie ca a fost vorba de vis, “filmuletele” care ne fac noptile mai palpitante:D, “vis”- tel, scop, “visare”, mai mult sau mai putin cu ochii deschisi- nu am prea avut timp, dar in vanzoleala dintre statiile de metrou, am gasit ragaz si de asa ceva.

Mi-e din ce in ce mai greu sa imi amintesc visele care “mi se intampla” in somn, sunt insa din ce in ce mai pregnante visurile pe care le am in ceea ce ma priveste, fapt ce imi suscita ambitia, dorinta de mai mult, de mai bine, de mai sus, spre culmi neatinse poate. De visuri, se leaga si visarea: e poate o nebunie sa speri ca tu poti ajunge acolo unde doar puterea mintii are capacitatea de a patrunde “in no time”. Dar cred ca tocmai aceste mici nebunii ne mentin angrenati in cursa nebuna pe care o traim si care se numeste “viata”. Depinde de noi, de cum alegem sa parcurgem traseul pentru a ajunge la “finish” invingatori, pentru a depasi stadiul de visare, indeplinindu-ne visul, pentru a capata forta de a visa in continuare. Zi si noapte…

Am visat ca eram interesat de curs valutar banci bnr si nu stiam unde sa gasesc asta. Ca ajung sa devin bogdan, bani, bani, bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu